Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av lillebo - 9 augusti 2007 23:26

Hmm... Nu blev klockan sådär sen igen... Dumma den, och jag som nästan inte gjort något alls idag... Illa...

Idag har det regnat och ruskat, blixtrat och dundrat hela dagen, vädergudarna vill nog verkligen inte att jag skall bli brun alls i sommar... Men vad gör egentligen det? man blir ju ändå blek till vintern ändå, och är man brun visar det nästan ändå att man inte haft något annat att göra på sommaren än att sola... iaf. om man är student elle icke jobbande.. jobbar man visar det bara att man haft vett att ta det lugnt på semestern vilket är en bra idé... önskar att man skulle kunna få ha sin semester snart, men det dröjer skulle jag tro... i alla fall ett tag eller två... Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, (eller var det alltid? kommer inte ihåg, får kolla upp det!) Nu var det i alla fall dag för hultaforsläget igen, nattinatt på er alla... Söta drömmar!

Av lillebo - 9 augusti 2007 10:18

Hade planerat att jag skulle kliva upp i vettig tid idag... Blev inte riktigt så... Det blev ca 2 timmar efter vettig tid... Och när man vaknade så hörde man regnet... När jag vaknade och åkte igår morse regnade det, när jag vaknade idag regnade det... Har bara en slutsats att dra... Regnet förföljer mig...

Mu skall jag försöka hitta på något vettigt, typ titta klart på filmen  som jag började se på flygplatsen igår...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards