Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av lillebo - 5 augusti 2007 20:29

Sitter just nu på jobbet och har precis räknat ur kassan, inväntar stängning. Har varit väldigt lugnt idag iom. att alla varit på medeltidsmarknaden. Sitter och leker med datorn samtidigt som jag lyssnar på en musik dvd med The Police. Är nästan som en minisemester. Fast det hade inte varit fel att vara ute i solen som för en gångs skull skiner. Har varit en hel sommar på semesterparadisön och är ändå blek som jag vet icke vad, har iof varit kasst väder i hela landet så jag är antagligen inte ensammen, otur har jag iof haft iom. att jag jobbat när solen varit framme och varit ledig i regn och rusket, typiskt lillebor turen. =) Men jag misströstar inte för lite bonbränna har jag allt fått, kommer bli snyggt vid strippen.

Av lillebo - 5 augusti 2007 10:43

Idag skall jag jobba från 17 till 21, en sådär lagom rolig arbetsdag. men jag får ju å andra sidan dubbelt betalt =) Jobbar på Coop så jag får dubbelt betalt på söndagarna. Nu är det bara tre dagar kvar på jobbet innan jag åker tillbaka till Luleå, åker på onsdag. När jag kommer upp till Luleå så skall jag förbereda inför nollningen sen så är det en två veckors lång nolleperiod. två veckor med massa nätter och lite sömn, och jag som redan är trött.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards