Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av lillebo - 7 augusti 2007 23:16

Nu är den sena timmen nära... snart till att bli den tidiga timmen igen... Klocka nästan förtidigt är det dags att kliva upp för sin långa resa till kallare trakter... fast kallare trakter som för tillfället är varmare av sig än de varmare trakterna... hmm.. blev en knepig mening detdär... =) hihi... Nu till varför det blev sena timmar...

Ikväll har jag varit på gammelgeisk... Det är en vandring bland sagor och sägner. Min systeryster var en av hjärnorna bakom geisken LillaQ var en av de andra. Andas var berättaren, och berättar gör han riktigt bra. Hans berättande tillsammans med tomtar , älvo, di sma, liemannen, kortspelande timmermänn och bysen mfl. på Bungemuseets dimmiga ängen under en solnedgång är det något visst med, en mycket stämmningsfull känsla, jag bugar och bockar till syster och Lilla Q och såklart alla de andra som sett till att detta kunde ske och önskar er alla lycka till på torsdag när ni spelar igen.


Nu är det dags att inte hultaforsläge för att tidigt i ottan, nästan innan tuppen gal kliva upp för att sedan åka bil, båt, buss, lite buss till, flyg och sen buss x 2 för att till sist vara ca 110 mil ifrån vart jag är nu.

Så tills nästa gång, simma lugnt och skynda långsamt, tag en dag i sänder och njut av nuet... nu skall Lillebo nanna kudden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards